Logg inn med Facebook eller Google!

"Merker"

Started by Ole, 03. Sep 12, 23:39:50

Previous topic - Next topic

karri

Quote from: Anders on 04. Sep 12, 18:21:43
For min egen del vil vel en "stadig påminnelse" om hvilket masetryne jeg er med innlegg kanskje føre til at jeg blir mer tilbakeholden :-)

I så fall MÅ merkene bort, [user]Anders[/user]. Vi, iallefall JEG, liker masetryne ditt  ;)
KARRI

Anders

Hehe... kan vel kanskje bli litt mye innimellom... men skitt au, tenker jeg. De fleste av oss har jo noen "lidenskaper" her i livet... for meg er mine - og andres!- opplevelser i Hellas en av de store... akkurat som jeg nå for tiden er veldig engasjert i en gruppe på Facebook som omhandler "den svunne tid" her på mitt hjemsted. Og du kan tro det er moro å se alle gamle bilder og oppleve de yngre sin interesse og engasjement. Og jeg går i meg selv og ser at det er vel stort sett det samme vi driver på med her på Hellasforum også... dele egne og andres opplevelser og glede seg over egne og andres reaksjoner... og spesielt hvis man på den måten kan "skape" flere Hellas-venner... alle er likeverdige i mine øyne, uavhengig av antall innlegg eller "synlig" engasjement ellers. Jeg vet jo om flere mennesker i min omgangskrets som ikke akkurat har tenkt seg til Hellas med det første (fritt oversatt: De har vel egentlig aldri tenkt tanken!), men de har likevel takket meg for engasjement og bilder og skriblerier rundt det, og også smått om senn innrømmet at det virker jo ørlite mere attraktivt enn de hadde tenkt seg...

Tommy

Det man lägger märke till märker man själv, så det gör nokk varken från eller till att bli märkt tror jag  ;D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

polyanna

Satt på spissen gir dette systemet assosiasjon til :help: eks. søndagsskole og 'opptjening' av stjerner i boka for fremmøte.  Virker litt pussig og malplassert i et forum for reiseglade voksne mennesker .

filhellener

 Sitat fra: Ole på 04. september 2012, 00:39:11
. Går man inn i medlemslisten kan man f.eks. sortere medlemmene etter antall innlegg eller hvor mang
e "Liker" man har fått. Etter min mening er det mer et eksempel på det du nevner i ditt første innlegg.
 
Hvorfor registreres hvor mange liker man har fått ? - må liker i det hele tatt registreres ?
- i tilfelle, du fortsatt ønsker det,  hvorfor ikke hvor mange liker vi har g i t t ?  :)
Kari

Ole

Hvor mange "Liker" vi har gitt er en god ide. Takk for den!

Thera

Jeg ser ikke hensikten med dette. Følte meg litt bombardert med e-poster om at jeg har mottatt ny PM ang. nye merker, litt "masete".
Jeg synes som Polyanna at dette virker litt malplassert.

Men bortsett fra at man får en drøss av e-poster/PMer kan man jo bare overse disse merkegreiene hvis man vil.
..Don`t dream your life, live your dreams..

stein

En gang på 70-tallet var jeg 6 år i militæret. Minnes at mens vi gikk på skolen der påsto vi at vi var medlem av HUFFF. Det skulle stå for Hold Uniformen Fri For Ferdighetsmerker. Allikevel gikk vi stolte rundt med hele rekka på uniformen, 10 stykker i alt. Flere kunne vi ikke få utenom ett til hvis vi gikk Nijmegen.


Synes det er kult med merker, jeg.



Navigare necesse est, vivere non est necesse

karri

Også var merkene borte ??!!... nesten helt ubemerket...  :45er:
KARRI

Tjorven

Quote from: filhellener on 05. Sep 12, 10:57:35

Hvorfor registreres hvor mange liker man har fått ? - må liker i det hele tatt registreres ?
- i tilfelle, du fortsatt ønsker det,  hvorfor ikke hvor mange liker vi har g i t t ?  :)



Dette merkesystemet har jeg ikke fått med meg før jeg så tråden idag.  ;)
Angående "Liker" så er jeg fortsatt litt ambivalent, og jeg skjønner ikke helt vitsen med å registrere hvor mange av sorten man har fått eller gitt  ???  Det jeg imidlertid HAR registrert, er at folk i mye mindre grad kommenterer bilder/tekst enn før, og det syns jeg er litt synd. Det er selvfølgelig hyggelig å få "liker", men samtidig "mister" man på en måte den personlige touchen med hverandre. Jeg mener ikke at man skal kommentere alt og alle, men selv syns jeg det er hyggeligere både å gi og få konkrete tilbakemeldinger, istede for bare å "slenge" ut en "liker".  Så nå gjør jeg begge deler, ønsker jo ikke å framstå som kjip ved ikke å like heller  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Da gir jeg deg en "liker" på den,  med en liten kommentar :)
Jeg synes det er greit med liker, jeg, men har også registrert at det er færre kommentarer.
(og nå er jeg vel helt off topic, "merker" jeg  ;) )
KariK

IngeS

Kan ikke med sånt unødvendig stæsj jeg så det er greit at merkene er vekk. Bye, bye til liker også
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...