Har du problemer med å logge inn? Trykk en gang på "Hellasforum.no" øverst på siden først, så kan du prøve å logge inn igjen. Oppdater bokmerket ditt fra www.hellasforum.net til www.hellasforum.no.

Logg inn med Facebook eller Google!

Skiathos

Started by Torill, 05. Oct 07, 23:23:39

Previous topic - Next topic

Torill

Bare må sende et til jeg  :iconbiggrin:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Barbro

Nydelig bilde :icon_smile: .
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Torill

Takker og bukker. Typisk turistbilder fra nybegynnere  :laughing1:  Har så lyst til å dra tilbake med en gang og ta flere bilder og være mer fokusert på hva man tar bilder av. Dette forumet har virkelig lært meg mye  :iconbiggrin: Men begynner å få \"datablikk\" Ganske tørre øyne :iconbiggrin:

Torill

Gresk aften  :iconbiggrin:

Livsnyteren

Syns bildene dine er helt suverene jeg :iconbiggrin: Jeg får virkelig lyst til å dra til Skiathos når jeg ser bildene din jeg :thumbright:

brit

Quote from: \"Livsnyteren\"Syns bildene dine er helt suverene jeg :iconbiggrin: Jeg får virkelig lyst til å dra til Skiathos når jeg ser bildene din jeg :thumbright:

Det skal du jo Arli! Det bildet med palmene er fra Swell bar som ligger i hagen til hotell Angeliki. Det ene hotellet som jeg sendte deg link til. :iconbiggrin:  :iconbiggrin:

brit

Quote from: \"Torill\"Takker og bukker. Typisk turistbilder fra nybegynnere  :laughing1:  Har så lyst til å dra tilbake med en gang og ta flere bilder og være mer fokusert på hva man tar bilder av. Dette forumet har virkelig lært meg mye  :iconbiggrin: Men begynner å få \"datablikk\" Ganske tørre øyne :iconbiggrin:

Flotte bilder Torill!!

Hyggelig at du er blitt \"hekta\" på Skiathos. Det er noe med den øya.....den kryper inn i sjela di! Men den er også slik at enten elsker du den eller også liker du den ikke i det hele tatt! Noen vil ikke sette sin ben der,.....men det VIL jeg!!!!! :iconbiggrin:  :iconbiggrin: Skiathos har alt, fantastiske strender, vakker natur ( du kan gå oppe i åsene i timer uten å møte en sjel), en koselig landsby (by), med et utall av tavernaer, barer(stort sett samlet i en gate) og butikker. En flott standpromenade og en livlig hovedgate, Papadimantis street.
Hyggelige mennesker osv. osv. Skiathos er og blir min første og store kjærlighet, men det er andre øyer i Sporadene som også har en kjempeplass i mitt hjerte. Skopelos for eks. At Skiathos ligger først er at jeg ELSKER å bade og gjerne i soloppgangen og det er enklest å få til på Skiathos hvor hotellene ligger på stranda!!

Torill

Du beskriver øya kjempefint Britt. Og så kan man jo greit ta en tur til Skopelos selv om man bor på Skiathos :iconbiggrin: Ligger midt i smørøyet  :iconbiggrin:

brit

Quote from: \"Torill\"Du beskriver øya kjempefint Britt. Og så kan man jo greit ta en tur til Skopelos selv om man bor på Skiathos :iconbiggrin: Ligger midt i smørøyet  :iconbiggrin:
Jeg anbefaler deg også en tur til Alonissos,helst noe mer enn bare et par timer.......som du får med turbåtene. La hotell være hotell på Skiathos og ta en overnatting eller to på Alonissos. ta en taxi eller bussen opp til den gamle byen( som ble ødelagt av jordskjelv) og se hvor flott den er blitt. Nydelig utsikt er det også.Det ligger bilder fra den byen i fotogalleriet her i forumet. :iconbiggrin:  :iconbiggrin:

Anne

Du kan også ta en dagstur til Athen og oppleve Akropolis. Det er ganske rimelig med fly også hvis du vil overnatte. 49 euro pr.pers. en vei. Eller du kan velge Meteora. Har ikke vært der ennå, men det står på programmet. Storbyen Volos er en båtreise unna. Det går faktisk båt fra Skiathos til Kreta via bl.annet Naxos og Santorini. Skiathos er mulighetenes marked. Fastlandet og øyverden like utenfor døra. Du kan selvfølgelig også bare nyte paradiset - Skiathos. :jive:  :music1:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Torill

Takk for kjempemange fine tips  :sunny:

Torill

Får ikke opp web kameraet idag jeg  :pottytrain4:

Siste innlegg i forumet

Re: Det frodige, vakre området på Mani!
by kaka | 16. Oct 19, 17:08:56
Noen glimt av de skjønne kattungene rett oppi vei...
Re: Rundt i Kykladene høsten 2019
by marjana | 13. Oct 19, 20:36:02
Nå har de endelig lagt ut en rute igjen Syros, Pa...
Re: Greske rutebåter
by Ole | 13. Oct 19, 20:09:59
Og litt video fra samme båt...https://hellasforum...
Re: En dag på Syros høsten 2019
by Ole | 13. Oct 19, 20:01:06
Så var det taxi opp til Ano Syros. Her er det ogs...
Re: Vanvittig hett i august?
by Kritios | 13. Oct 19, 19:10:17
Det varierer nok fra år til år.Normal maksimumst...
Re: Minoan Lines
by Kritios | 13. Oct 19, 08:14:02
Vi reiste også med Minoan Lines` "Cruise Eur...
Re: Video fra Chania
by Ole | 10. Oct 19, 14:57:22
Takk for responsen! ...
Re: Problemer med innlogging
by kaka | 08. Oct 19, 21:01:42
Glad for å lese at det ikke var noe "bug&quo...
Re: Det er ikke bare, bare...
by Anders | 08. Oct 19, 16:59:31
Imponerende holding av takten... minnet om åpning...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by Heidrun | 07. Oct 19, 08:39:30
Lindos, med sine knappe 4000 innbyggere, er en by ...
Re: Kalo mina
by marjana | 02. Oct 19, 00:29:39
Kalo mina oktober. Bildet er fra Aegialis på Amor...
Re: "Mine" greske landskap
by fila | 27. Sep 19, 09:34:01
Legger ut noen flere videosnutter fra forskjellige...
Re: Protester mot korttidsutleie/Air BnB i Chania
by bengalow | 24. Sep 19, 15:49:26
Er det ikke i stor grad fastboende som leier ut p...
Re: Hvor er dette? 982
by kaka | 23. Sep 19, 20:01:34
Ikke bare kanskje. Patmos er korrekt!:) Hulen gjor...
Fiskedød i Koroneiainnsjøen
by kaka | 23. Sep 19, 15:34:43
Det var fryktelig trist å lese om hvordan all fis...

En guide til øyloffing